Neueste Publikationen

  1. Promoting Coherent Science Instruction through Coherent Science Teacher Education: A Model Framework for Program Design

    Nordine, J., Sorge, S., Delen, I., Evans, R., Juuti, K., Lavonen, J., Nilsson, P., Ropohl, M. & Stadler, M., 14.04.2021, in : Journal of Science Teacher Education.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftArtikel in FachzeitschriftForschungBegutachtung

  2. Biodiversity citizen science: Outcomes for the participating citizens

    Peter, M., Diekötter, T., Höffler, T. & Kremer, K., 04.2021, in : People and Nature. 3, 2, S. 294-311 18 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftArtikel in FachzeitschriftForschungBegutachtung

  3. Authentic insights into science: Scientific videos used in out-of-school learning environments

    Stamer, I., David, M. A., Hoeffler, T., Schwarzer, S. & Parchmann, I., 24.03.2021, in : International Journal of Science Education. 21 S.

    Publikationen: Beitrag in FachzeitschriftArtikel in FachzeitschriftForschungBegutachtung

Alles anzeigen »