1. 2022
  2. From free association to goal-directed problem-solving: Network analysis of students’ use of chemical concepts in mechanistic reasoning

    Asmussen, G., Rodemer, M., Eckhard, J. & Bernholt, S., 12.2022, Student reasoning in organic chemistry: Research advances and evidence-based instructional practices . Graulich, N. & Shultz, G. (eds.). London: Royal Society of Chemistry, p. 90-109 (Advances in chemistry education series).

    Research output: Chapter in anthology/conference proceedingContribution to collected edition/anthologyResearchpeer-review

  3. Adaptive Unterstützung für das Problemlösen in der Organischen Chemie

    Asmussen, G., Rodemer, M. & Bernholt, S., 13.05.2022, Unsicherheit als Element von naturwissenschaftsbezogenen Bildungsprozessen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, Virtuelle Jahrestagung 2021. Habig, S. & van Vorst, H. (eds.). Duisburg-Essen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP), Vol. 42. p. 492-495 4 p.

    Research output: Chapter in anthology/conference proceedingConference contribution (Article)Research

ID: 1420165